sâmbătă, 26 iunie 2010

Aquarium - prin fauna Mediteranei (Creta 2010)

Sa va spun de unde vin si ce am facut acum 10 minute. Azi am vizitat un acvariu mare, la cativa km de Hersonissos, dar mai inainte am descoperit la 50 m de hotelul Ilios, unde suntem cazati un alt acvariu si terariu la un loc. Am intrat, si am vazut cateva specii de pesti dar si reptile, crustacei si broaste testoase care vin sa-ti manance din mana salata verde si rosii; patronii - niste britanici foarte draguti, au deschis cusca pitonilor si ne-au scos o ea, aurie si frumoasa, pe care cu totii am pus mana si am mangaiat-o, desi ne sâsâia, usurel, probabil de placere.

Pentru o fractiune de secunda mi-am imaginat niste cizme si o poseta de super-lux din pielea ei, dar am rosit la acest obraznic gand :) - mangaind animalul cuminte si cald, dar nu cald ca un om ci ca un sarpe. Desi se zice ca serpii au sange rece, pitonitza asta nu era rece, ci doar calduta, iar din cusca serpilor venea o caldura si mai mare decat cele 35-40 de grade pe care le suport zilnic de cand am sosit aici. Patronii terariului ne-au explicat ca serpilor le trebuie multa caldura, si ca acolo, in habitatul lor au cca 50 de grade mereu.

A! Era sa uit. Ieri am mers intr-o croaziera pe tarmurile Cretei pana la un sat pescaresc. Va las intreaga surpriza cand o sa vedeti pozele cu ce inseamna aici sat, si mai ales sat pescaresc. Eu am crezut ca e vorba de niste cocioabe, colibe, ma rog, cum vreti sa le numiti. Si ... surprise!  Dar nu va spun de ce. Vreau si eu o "cocioaba" din aia, cea mai urata de pe acolo, si o bucata de plaja printre acareturile ei, asa, sa am unde veni in vacante.

Aquarium - prin fauna Mediteranei (Creta 2010)

Pana marti dimineata, cand e ultima zi din sejur, dar nu si ultima din circuit, desi incepe deja drumul spre tara, va pup cu mult dor si sper sa mai plece ploile si inundatiile de la Romania. :)