vineri, 9 iunie 2017

Cand calatoresti ia-ti si adaptoare electrice de la ManiaMall

Peste puţin timp plec în vacanţă şi deja mi-am făcut lista cu ce trebuie să-mi pun în valiză. Câteva din obiectele pe care de la o vreme le iau obligatoriu cu mine când călătoresc hai-hui prin lume, alcătuiesc un mic kit de adaptoare electrice. Într-o geantă mică pun în primul rând un adaptor universal pentru priză, pentru că plec pe continentul asiatic şi acolo ștecherele aparaturii noastre electrice nu se potrivesc prizelor lor. Dar spre deosebire de alte dăţi când am plecat în concediu, prin Europa, unde mare nevoie de adaptoare şi de alimentatoare speciale nu am, acum am aflat că în locul ales de mine ca destinaţie de vacanţă stecherele trebuie să aibă 3 pini plaţi şi oblic dispuşi.

Cand calatoresti ia-ti si adaptoare electrice de la ManiaMallDe când am aflat acest amănunt am căutat un adaptor universal pentru priză, ca să nu mai am de căutat alte adaptoare când voi merge în cine ştie ce coclauri tropicali. Adaptorul universal se pliază pe tipurile de prize aflate în toate ţările lumii. În afară de el, îmi mai iau şi un alimentator universal, care include mufă USB şi capuri pentru diverse tipuri de telefoane mobile, Iphone, smartphone, notebook, şi care are tensiunea de ieşire reglabilă. Un asemenea alimentator îl iau atât pentru mine cât şi pentru, eventual, colega de cameră. Apoi kitul meu de aparate electrice pentru călătorie include un transformator de tensiune, pentru că nu în toate ţările amperajul şi voltajului reţelei naţionale este la fel ca al nostru.

Cand calatoresti ia-ti si adaptoare electrice de la ManiaMallUn al patrulea obiect foarte important din kitul meu cu adaptoare electrice este un triplu ștecher cu prelungitor, că doar iau la mine smartphone-ul, laptopul sau tableta, uscătorul de păr (nu toate hotelurile au aşa ceva în dotare), aparatul foto şi fierbătorul pentru cafea. Şi dacă se nimereşte să trebuiască să le pun pe toate la încărcat, şi să mai vrea şi colega de cameră să aibă acces la o priză, nu văd cum m-aş descurcă fără un astfel de prelungitor cu minim 4 prize circulare. Din experienţă ştiu că puţini turişti se gândesc dinainte la toate aceste aspecte, dar numai când eşti păţit, ştii după aceea ce-ţi trebuie la o călătorie, mai ales pe un alt continent, unde sistemele electrice pot să fie atât de diferite.

Aşadar, toate aceste produse le găseşti într-un singur loc, la Mania Mall, unde le poţi studia în voie proprietățile tehnice şi unde poţi să compari diverse alte adaptoare de la mai mulţi producători. Până la urmă, tu alegi ceea ce ţi se potriveşte, iar produsele le primeşti cu garanţie și poți să urmărești coletul. Dacă din cine ştie ce motiv nu-ţi sunt pe plac, le poţi returna în termen de 14 zile şi-ţi primeşti banii înapoi în maxim o lună de zile. De aceea eu prefer să cumpăr de pe internet, că în magazinele clasice nu am văzut să primesc garanţie pentru un prelungitor sau un adaptor, şi nici nu cred că pot returna produsul dacă nu sunt pe deplin mulţumită. Am păţit-o cândva cu un fierbător electric care s-a ars la a patra întrebuinţare, tot într-o vacanţă. Ce să mai înapoiezi şi cui? Am aruncat obiectul care nu-mi mai era de folos şi am tras învăţăminte.

Cand calatoresti ia-ti si adaptoare electrice de la ManiaMall Acum ştiu ce am de făcut când kitul meu de adaptoare trebuie completat. Îmi iau din timp ceea ce am nevoie, testez, şi dacă este cazul, returnez sau înlocuiesc produsul cu altul, pe care-l consider mai potrivit nevoilor mele. Însă ştiu că la Mania Mall produsele sunt de calitate şi de la producători cunoscuţi. De altfel, nu aş cumpăra echipamente electrice din surse îndoielnice.

Dacă şi tu vrei să cumperi de pe Mania-Mall, îi găseşti la telefon 0749.151.050 sau pe pagina de facebook a magazinului lor facebook.com/ManiaMall.ro/.

surse foto: 1 - pixabay.com, 2-3-4 -- maniamall.ro

11 comentarii:

1. Oh da, daca uiti aspectul asta s-ar putea sa fi in incurcatura. Eu am patit-o prin 2008 cand am vizitat Anglia. Noroc cu colegele mele.

Răspunsuri
    1. Din cate observ, exista si persoane care-si imagineaza ca peste tot in lume lucrurile stau la fel :)

Ștergere
  2. Uai eu îs pe dinafară cu treburile astea, iubitul meu se ocupă. :))

RăspundețiȘtergere
  3. Intr-un timp cautam in disperare un asemenea adaptor intrucat aveam un telefon din afara cu o mufa de incarcator asa mai ”speciala”. intre timp am remediat problema, insa mi-as fi dorit sa stiu atunci de acest produs

Răspunsuri
    1. Niciodata nu e tarziu, si adaptoarele astea sunt tare utile, in orice situatie speciala :)

Ștergere
  4. Și eu m-am luptat cu problema asta în multe vacanțe, dar am observat că sunt și hoteluri care îți pun la dispoziție gratuit aceste adaptoare electrice. Oricum, e bine să ai unul la tine, pentru orice eventualitate.

Răspunsuri
    1. E prima data cand aud ca se pot folosi adaptoare de priza de la hoteluri. Insa eu tot prefer sa-l am pe al meu, ca nu intotdeauna avem cazare la hoteluri mai cu staif. Ba chiar si la hotel de o stea am avut cazare in 2014, la Nisa.... Cred ca avea toaleta si baia comuna... era o mizerie... deh! statiune scumpa, hotel mizerabil, nu? Asa lucreaza unii tour-operatori romani.

Ștergere
  5. Ei uite, asta e o idee buna. Am sa iau si eu un triplu stecher cu prelungitor in urmatoarea cvacanta, caci da, s-a intamplat sa-mi trebuiasca priza si sa nu am libera, sau sa nu-mi ajunga la pat incarcatorul.

Răspunsuri
    1. Mie mi s-a intamplat sa ma aflu intr-o camera de hotel cu o singura priza functionala. Si eram doua persoane, iar eu, cum am zis, am si laptop, si telefon si aparat foto de pus la incarcat.

Ștergere
  6. Eu nu prea folosesc acest gen de produse. Caut locuri in care sa am macar o priza. Sau daca ma duc in locuri fara semnal, cu atat ai bine ;)

Răspunsuri
    1. Cred ca nu ai inteles, Carmen :) in alte tari ștecherele noastre nu pot fi introduse in prizele lor, pentru ca au alte sisteme.

Ștergere

Acest site si părțile terțe folosesc cookies pentru funcționarea lui, dar nu stocăm, nu permitem vânzarea și nu analizăm link-urile lăsate în formularul de comentarii.